Beauty haul 5 ezer forintból?

By WV admin - 9/30/2017


Sziasztok! Még pár napja ellátogattam a székesfehérvári Alba Plazába, mert szükségem volt pár dologra, előtte viszont az egyik helyi Rossmannba is benéztem, és alig hittem a szememnek: Essence leértékelés volt rengeteg-rengeteg gyönyörű és számomra hasznos dologra, amik nem voltak még kifogyva, sőt, összetörve vagy szétcincálva sem! A leértékelés konkrétan 349 forintot jelent, ennyiért vettem meg mindent, amit ebben a bejegyzésben látni fogtok ettől a márkától. Bánom, hogy nem markoltam fel az összes terméket, amit csak láttam, de nem baj, hamarosan úgy is nagy sminkbevásárlás vár rám...

Az első két termék legyen az a két csoda, amiktől már az üzletben dobtam egy hátast, vagyis égetett mono szemhéjpúderek, csillogó-metálos hatással, ahogyan írtam, 349 forintért darabja! Azt hiszem szürkés, zöldes árnyalat is volt még belőle, összesen talán 6-féle, és nagyon bánom, hogy nem vettem meg mindet, mert annyira hihetetlenül csodálatosak. Ott helyben nyomtam egy gyors swatchot, de most beszúrok nektek ide is egyet, hogy értsétek, mitől vagyok így kiterülve. Az meg, hogy mennyibe került, már szinte pofátlanság, jó, persze ez leértékelt ár. A sötétkéket (04) árnyékoláshoz, külső v-be vettem, a babás-barackos színűt (01) pedig akár highlighterként, kiemelésre, belső szemzugba is simán lehet használni. Ha van a közeletekben Rossmann, kukkantsatok be, hátha még él ez az akció! Készítettem róluk vaku nélkül (1.), vakuval (2.) és kézfejre kenve is fotókat, én oda meg vissza vagyok!

A következő termék szintén Essence, szintén 349 forintért. Ez egy kétvégű szemceruza, az egyik vége nagyon világos, fényes árnyalat, a másik koromfekete. Leírása alapján sculpting, vagyis formázó ceruza, azaz a világos árnyalat mehet a szemzugba, szemöldök alá, mint egy highlighter, a fekete pedig formáz, bár hogy őszinte legyek, annyira nem értem, itt mire gondolnak. A pigmentáltsága szuper, a tartósságot tekintve pedig kijelenthetem, hogy egy teljes 8 órás műszakot is lazán kibírt, és ami meglepő, hogy a fekete kezdett hamarabb kopni (lefolyni) alapra kenve, míg a világos abszolút tartotta magát a vízvonalamon, és végre frissíti a tekintetem, ahogyan azt a korábbi Rival de Loop Young ceruzától is reméltem. 2-3 kicsit másabb színkombóban is elérhető volt, amikor én vásároltam, de nekem erre volt szükségem.

Az utolsó Essence termék egy gyönyörűséges, sötétpiros ajakceruza, amit a Pupa folyékony rúzsomhoz néztem ki, bár nem igényli a kontúrt feltétlenül. A 14-es Femme Fatale árnyalatot vettem meg, a tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, viszont egy picit kemény ceruza, ami miatt csak második-harmadik húzásra fog rendesen, akkor viszont szépen pigmentált. Remélem, hogy pont emiatt lesz majd nagyon tartós ajakra kenve.

A többi termék a fehérvári Yves Rocherból van, és egy picit poénkodtam a címmel, hiszen ha mindent teljes áron, vagy csak kedvezménnyel vettem volna meg, nem fértem volna bele ötezer forintba. Ha törzsvásárlók vagytok náluk, akkor rendszeresen küldenek képeslapot, ami egyben egyfajta kuponként is szolgál, és általában 30-40%-ot ad 1-1 kitüntetett termékre. A másik lehetőség, hogy x ezer forintért kell vásárolnod, és teljesen ingyen ajándékba adnak vagy egy ott is kapható terméket, vagy ékszert, táskát stb. Mindemellett pedig gyűjtheted a pontokat a vásárlásaidért, 750 forintonként kapsz egy pecsétet a kis kártyádra, és ha betelik egy oldal velük, dönthetsz, hogy beváltod, vagy mész tovább a következő szintre. Összesen 3 szint van, és minden szinten meghatározott összegért választhatsz egy teljes kiszerelésű terméket. Én most a 3., utolsó szintet váltottam be, mert sosem volt kedvem korábban babrálni vele, így viszont az ajándék termékem értéke is nagyobb, pontosan 5200 forint lehetett maximum. Okosan van ám ez kitalálva, mert a legtöbb termék, ami ebben az ársávban van, vagy kevesebbe, vagy sokkal többe kerül, mint ez az összeg, ami azt jelenti, hogy "buksz" párszáz-ezer forintot, vagy ráfizetsz.

Én a ráfizetősdit választottam inkább, és nagyon nehezen találtam egyetlen olyan terméket, ami nem sokkal több 5200 forintnál, ez pedig nem más, mint a Ragyogó fiatalság alapozó, teljes áron 5990 forintért. Nem olvastam utána neten, nem nézegettem véleményeket róla, csak megláttam, hogy egészen világos árnyalatokban is kapható, ezért már alapból szimpi volt. Végül a 000 Rosé árnyalatot hoztam el, ami picit rózsaszínesebb, mint a 000 Beige, de szerintem abszolút működik a bőrszínemen. Krémmánián aztán olvastam róla hideget-meleget, ezért nagyon kíváncsi vagyok, élesben hogy teljesít majd nálam. Első, itthoni felkenésre azt tapasztaltam, hogy tele van aprócska rózsaszínes gyöngyházas darabokkal, ettől függetlenül nagyon szép, egyenletes színt ad, selymessé teszi az arc felületét, viszont ahogy mások is írták, hajlamos beülni a nevetőráncokba, amiből nekem sajnos elég mélyek vannak amúgy is. Ettől függetlenül 800 forintért (hehe) abszolút megérte, gyönyörű a csomagolása, praktikus, elfordítható pumpás adagolója van, alig oxidálódik (!) és sok árnyalatban kapható. Szerintem egy próbát mindenkinek megérhet, ha mást nem, Glamour-napi 40% kedvezménnyel. Bővebb véleményt akkor alkotok majd róla, ha már egész nap viseltem és teljes sminkhez kentem fel.

A következő YR termék egy számomra új, "matt" rúzs, egészen pontosan a Prémium folyékony rúzs 101-es árnyalatban. Ezt már kipróbáltam, viseltem, de egyelőre vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Ahogyan a terméken is írják, ez egyfajta ajak-elixír, felkenve rettentően selymes, kellemes érzés, érezni lehet, hogy táplálja az ajkakat, viszont pont emiatt nem igazán matt, pedig úgy hirdetik. Körülbelül 20 perce volt rajtam, mire észrevettem valamiféle mattulást, de alapból nem nagyon szokott összeférni ez a két tulajdonság egy termékben, így már az elejétől gyanús volt ez a matt téma. Az árnyalat, amit választottam, egy szépséges rózsaszínes-nude szín, ami abszolút viselhető a hétköznapokon is, de nem hiszem, hogy ultratartós lenne, hiszen meglehetősen könnyen le lehet szedni. Egy kajálást biztosan nem él túl korrigálás nélkül, viszont akit ez nem zavar, annak csak ajánlani tudom, mert nagyon pigmentált, precízen fel lehet vinni az applikátorával, és tényleg iszonyú hidratáló, selymes hatása van. Teljes áron 3490 forint, én 30%-kal vásároltam meg, de ha már választanom kellene, és matt folyékony rúzst keresek, akkor valószínűleg Pupát vennék ehelyett. Beszúrok két fotót arról, milyen a számra kenve, mert a közelinél kicsit behülyült a kamera, és elvitte hideg árnyalatúba a képet, de a valóság inkább a második, rúzs melletti kép, ahol a teljes arcom látszik (ui.: bocsi a fáradt-nyúzott fejemért :D):

Az utolsó termék szintén YR, viszont ez teljesen ingyen volt az aktuális képeslappal. Most a Quelques Notes d'Amour parfümös testápolót adták ajándékba, ami egy hihetetlenül intenzív illattal rendelkező, jól beszívódó testápoló krém gyönyörű csomagolásban. 4190 forintba kerül teljes áron, amit nagyon soknak érzek 200 ml termékért, bár szinte kiválthat egy parfümöt ezzel az erős illattal. Én nem tudtam sokáig elviselni magamon, mert émelyegtem már tőle, viszont aki szereti az ilyen erős illatokat, annak biztosan nagy kedvenc lesz, pláne ha ingyen tudja megszerezni. Legközelebb úgy próbálom ki, hogy nem állok épp az éhenhalás határán, mert olyankor amúgy is érzékenyebb vagyok az illatokra, hátha el tudom majd használni :'D.

Itt véget is ért a kis bevásárlótúrám, bánom, hogy nem vettem több égetett szemhéjpúdert a Rossmannban, de aztán végiggondoltam, hogy a múltkori listám pont elég sokba fog nekem kerülni még a Glamour-napokon is, úgyhogy inkább akkorra teszem félre azt a pénzt, aminek most a nyakára léptem volna. Összességében elégedett vagyok mindennel, amit vásároltam, remélem tetszett nektek a bejegyzés és a termékekről készült swatchok/képek! :) Puszi mindenkinek:

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!