Őszi outfit-ötletek

By WV admin - 9/17/2017


Sziasztok! Rengeteg termékteszttel tartozom már, viszont olyan csúnya idő van ma egész nap, hogy képtelenség lett volna rendes fotókat készíteni, mesterséges fényem meg sajnos még nincs ilyen esetekre. Éppen ezért úgy döntöttem, felkeresem az egyik régi nagy kedvencemet, a Polyvore-t, és készítek ott pár stílusomba vágó, mégis valamilyen szinten az idei trendeknek megfelelő összeállítást, hiszen egy hónap múlva jönnek a Glamour-napok, és olyankor érdemes olyan holmikat beszerezni, amiket amúgy nem biztos, hogy megvennénk. Én már előre tudom, mikre lesz szükségem mind a sminkek, mind ruhák terén, de erről majd egy külön wishlistet fogok írni. Addig is jöjjenek az őszi-kora téli napokra ideális outfit ötleteim!

Három összeállítást készítettem, amik közül az első elrendezése nem valami jó, ezt sajnos előre beállított sablonnal kreáltam, és elfelejtettem, hogy ilyenkor nem lehet szabadon pakolgatni rá. Shame on me, rég használtam már.https://www.polyvore.com/2017_fall_look/set?id=228331209 A szettre koncentrálva: tudjátok, pasztellmániában szenvedek, éppen ezért nem vagyok hajlandó ősszel és télen csak azért letenni a babaszínű cuccaim, mert épp nem annyira divatosak. Meg amúgy is, a kötött pulcsik elég nagy hányada pasztellszínekben pompázik, azt meg nem nyárra találták ki. Ebben az összeállításban a pasztellrózsaszínt kombináltam feketével és burgundival, ez utóbbi már hosszú évek óta divatos színnek számít a hideg évszakokban. Az egész outfit kicsit sportosabb, lazább, viszont a csajos árnyalatok miatt abszolút nőies viselet. Ami idén jött divatba, és nagyon menőnek számít, azok a chokerek - én sem bírtam ki, hogy ne vegyek párat, és megértem a hype-ot, mert valami hihetetlenül szépen mutatnak szinte bármivel, emellett pedig kiemelik a nyakunkat és adnak egy csipetnyi eleganciát.

A második outfit teljesen én vagyok: pasztellszínek egymásra halmozva, statement ékszerekkel. https://www.polyvore.com/cgi/set?id=228332090Miért is kellene mellőzni a legédesebb ruhadarabjainkat a hidegben? A ballonkabát alapdarab minden nő ruhatárában, hiszen ha pont jó a mérete mindenhol, akkor nagyon csinosan áll szinte az összes testalkaton. A farmernadrág szintén mindenkinek jól áll, van akinek a szűkebb, van akinek a bővebb, színekben is el kell találni a megfelelőt, de onnantól kezdve egy ilyen összeállítás is alkalmas hétköznapi, vagy éppen elegáns viseletnek egyaránt. Ami ezek közül idén jött divatba: pomponok, rojtok ékszereken, bár engem még nem varázsolt el igazán ez a trend, de ebben a formában simán bevállalnám!

A harmadik, és egyben utolsó szett hasonlít az elsőre, csak épp itt a pasztell van kisebb mennyiségben a bordó-burgundi árnyalatok, valamint a szürke és fekete mellett. https://www.polyvore.com/2017_fall_look/set?id=228333659A hímzett ruhadarabok és kiegészítők tavaly, illetve idén kezdtek újra divatosnak számítani, a táskáktól kezdve az ékszereken és cipőkön át ma már mindenből lehet hímzettet találni, de ezekkel érdemes óvatosan bánni, mert egy-egy darab nagyon elviszi a tekintetet és az egész összeállítást. Véleményem szerint a túl sok minta giccses, bohócos hatást eredményez, de kisebb mennyiségben gyönyörűen mutatnak. Az új kedvencem innen a Maybelline Burgundy paletta, amit Lolly instagramján láttam először és teljesen odavagyok érte, így tuti be kell szereznem még idén!

Nektek milyen a kedvenc őszi-téli összeállításotok, illetve az idei trendek közül minek hódoltatok be? :)

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

2 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem az ilyen fajta cikkeket! :)
    A 3. összeállítás különösen tetszett nekem!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülünk! :) Mi is szeretjük az írásaid. :) Puszi!

      Törlés

Köszönjük a megjegyzésed!