Karácsonyi ajándékötletek #1

By WV admin - 11/11/2017

Sziasztok! :) Ha jártatok mostanában az instagramunkon, láthattátok, hogy én már most erős karácsonyi lázban égek és meg is vettem majdnem mindent a szeretteimnek. Ez egyébként a költözéssel vált nálam szokássá, azelőtt nem siettem el a dolgot, de most szeretek mindent időben elintézni, hogy ne az ünnepek előtt 3 nappal kelljen gondolkodni az ajándékokon. Sikerült magamnak is bevásárolni, pedig megfogadtam, hogy bírni fogok magammal, csak aztán Lolly blogján jártam és ismét elkapott a sminkláz, instagramon már meg is köszöntem neki. :D Ez a bejegyzés többek között ezeket a sminkeket is tartalmazni fogja, illetve mindent, amit ebben az évben szereztem be/néztem ki magamnak, és amit szuper ajándékötletnek tartok, legalább is csajoscucc-imádóként biztosan örülnék neki. Ha esetleg nektek is van smink- és piperemániás ismerősötök, mindenképp nézzétek át az egyes szekciókat, mert több idei hype-terméket is beválogattam és mindent linkeltem is! :)
1. MAC (téli) Snowball kollekció
A MAC 2017-es ünnepi/téli kiadása valami fantasztikusan gyönyörűre és szemkápráztatóra sikeredett, amióta elkezdték posztolni az emberek a képeket róla, azóta vágyom rájuk, de idén már nem vásárolok ott, hiszen a múltkori sminkelésnél eléggé kiköltekeztem. Viszont aki kicsit többet szeretne költeni sminkre, esetleg van olyan ismerőse, aki imádja a MAC-et, annak bátran ajánlom ezt a kollekciót karácsonyi ajándék gyanánt, mert csodálatosak kívül-belül.
2. Beautybay: hype termékek
Az idei sminkőrület egyik díszes példánya a Morphe x Jaclyn Hill paletta, amit mindenki imád és dicsér annak ellenére is, hogy a nevét adó youtubert nem igazán csípik. Néztem róla rengeteg swatchot és tényleg csodálatos palettáról van szó, ami nagyjából 12 ezer forintért 35 erősen pigmentált és jól kombinálható színt tartalmaz. A Zoeva márka szintén rendesen felkapaszkodott idén, elérhető áron kínálnak jó minőségű sminkeket és ecseteket. Nem is tudnék egyet kiemelni, egész évben küldözgették a bloggereknek a jobbnál-jobb termékeket tesztelésre. :D Az Anastasia Beverly Hills szintén nagyon felkapott márka külföldön, itthon a borsos ára és elérhetetlensége miatt kevésbé elterjedt, viszont a Glow Kitjei és szemöldökformázó termékei mindenkit ámulatba ejtenek. És végül akit még kiemelnék innen, az nem más, mint Jeffree Star. Imádom őt, hatalmas forma és ad a sminktermékei minőségére, elsősorban a mattra száradó folyékony rúzsait imádja mindenki, amikből pár elérhető a linken is.
3. PinkPanda: hype és bevált termékek
A Pinkpandáról idén elég sok terméket sikerült beszereznem, ezeknek egy része kinézetre is kifejezetten ünnepi hangulatú. Nagyon gyakori náluk az ingyenes szállítás, így hatványozottan megéri innen megrendelni bizonyos dolgokat. Az egyik nagy kedvencem lett az innen megismert Makeup Revolution márka, azon belül is a BBB Fortune Favors the Brave paletta. Arany csomagolásban érkezik, arany a paletta is, a színei pedig káprázatosak. Jelenleg 3 helyen is kapható, a Rossmann webshopban a legolcsóbb, de a Pinkpandához soroltam, mert nekem onnan van és ott szinte mindig van készleten. A MUR-től szintén nagy kedvenceim az Iconic paletták, a Flawless paletták, a Brick pirosító-bronzosítók és az újdonságok között szereplő, szintén ünnepies, arany csomagolású rúzsok, karácsonyi limitált kiadású csomagok, adventi naptárak és folyékony highlighterek, amik idén nagyon népszerűek lettek. Pinkpandáról rendeltem a legutóbb Catrice és Essence sminkeket is, mert így tuti nem összefogdosott és mások által szétkenegetett terméket kapok, a drogériákban viszont sajnos sosem lehet tudni. A Catrice Ultimate Chrome Collection szemhéjpúder palettáját már nagyon régóta szerettem volna megkaparintani, idő közben már meg is érkezett hozzám és imádom, elbűvölően néz ki, mint a karácsonyi dekoráció. Az Essence-től pedig olyan sminkeket is megtalálhattok itt, amit még a drogériákban sem tesznek ki, ilyen például a Coast&Chill kiadás, ami nem kimondottan karácsonyi, de nagyon édes és a pirosító gyöngyöknek nem bírtam ellenállni. Végül ide teszem a Carli Bybel palettákat is, vagyis jelenleg csak egyet forgalmaznak, de instagramon ígérték, hogy érkezik a Deluxe kiadás is. Ez a paletta szintén egy youtuber kollaboráció a BH Cosmetics-szel, mindenki imádja és dicséri.
4. Drogériás + Yves Rocher termékek
Idén egyértelműen a Maybelline The Burgundy Bar lett az a drogériákban is kapható paletta, amit mindenki akar és mindenki csak áradozik róla. Szintén hype lett a Maybelline Tattoo Brow, ami több napig tartó tökéletes szemöldököt eredményez a használójának, illetve ide sorolnám még a mostanában megjelenő L'oréal Paradise Extatic szempillaspirált, amiről már most ódákat zengenek a legnagyobb youtuberek is. Az Yves Rocher nemrég debütált folyékony rúzsai szuperek lettek, eddig nem nagyon hallottam róluk rosszat és én sem találtam bennük kivetnivalót, a Ragyogó fiatalság alapozójuk pedig egy könnyed, de egész jól fedő termék lett. Kinézetre ez előbbiek gyönyörűek, rózsaarany színű részekkel ellátva, ami miatt tökéletes ajándékok lehetnek, emellett pedig az idei karácsonyi kollekció termékei is fantasztikusak, kívül mindegyiken szarvasok, hópihék, ünnepi színek láthatók, belül pedig bogyós, vaníliás illatok várnak.
5. Pupa termékek
A Pupa idén több mesés kollekcióval is előállt, ezek közül az egyik volt a Collection Privée, ami a meleg, bordós árnyalatokat jelenteti meg elsősorban, viszont szerintem tökéletes karácsonyi ajándék válhat belőlük a meleg színei miatt. A nemrég megjelent csodák pedig a fémes hatású kozmetikumok, ezeken belül is az I'm Metallic rúzsok és körömlakkok. Mikor megláttam őket egy posztjukban, azonnal beleszerettem mindbe, bár tudom, hogy nem használnám ki egyiket sem, ezért nem csaptam még le rájuk. Az ajándékcsomagok náluk az állandó készlet részét képezik, és mind piros-arany színekbe van burkolva, tökéletesen karácsonyi.
6. The Ordinary termékek
A lista végére maradtak a The Ordinary termékek, amik közül én személy szerint még egyet sem próbáltam, de ha valamit, akkor ezeket mindenki istenítette egész évben, mert elérhető áron jó minőségű és persze instagram-kompatibilis dizájnnal ellátott kozmetikumokat kínálnak. Mivel ezek is az éves hype részét képezték, kerestem hozzájuk magyar linket, ahol nem is tesznek sokat a külföldi árra, viszont cserébe biztos megússzuk a vámkezelést meg egyéb borzalmakat.

+1. Minden egyéb
Végül összegyűjtöttem még pár olyan dolgot, amik nem sorolhatók a fenti termékek közé, de jó ötletnek tartom őket. Az adventi naptárak mindenkiből kihozzák a kisgyereket, hiszen aki becsületesen végigcsinálja, minden nap nyithat magának valami új meglepetést, legyen szó akár sminknaptárról, akár luxus termékmintákról vagy amit legutóbb láttam, a postán kaparós sorsjegy is van már adventi naptár formában. Szerintem ez tök jó ötlet, mindenki szeret kapirgálni, és hátha még nyer is vele a megajándékozott, persze csak egészséges embernek vásároljunk ilyesmit, mert a szerencsejáték-függőséget nem szeretném támogatni.

A következő dolog valami kézzel készített tárgy, emlék, bármi, amit mi magunk készítünk és a megajándékozott személy szívesen kiteszi az otthonába. Tudom, ez lerágott csont, viszont ha sokan sajnos nem is, néhány ember még mindig többre értékeli az ilyen jellegű ajándékokat a megvásárolt dolgoknál. Amiket nemrég láttam és nagyon megtetszettek, az a DIY cotton ball lights, amire nem tudok jó magyar kifejezést, de tudjátok, azok a kis világító fonalgolyók egymástól távolabb felfűzve. Csodás dekoráció, elkészíteni valami pofátlanul egyszerű, és a bolti árakhoz képest még jóval olcsóbb és személyesebb is persze. Adventi vagy simán karácsonyi koszorút/asztali díszt sem nehéz csinálni, csupán díszek, pl. festékkel lefújt levelek, tobozkák, egyéb növényi részek és néhány gömbdísz kellenek hozzá egy csipetnyi szépérzékkel párosítva, és máris kész a gyönyörű, saját készítésű koszorú. Az utolsó DIY dolog pedig, amit valószínűleg én is meg fogok csinálni, a kötés és horgolás nélküli sál, hihetetlen, de csak a csuklóinkon kell operálni a fonállal és el lehet készíteni egy rendes körsálat ezzel a technikával. Ezekről youtube-on találtok rengeteg tutorial videót.

Az utolsó előtti a mindenki által ismert, néhány ember szerint ciki, mások szerint teljesen elfogadható ajándékkártya/ajándékkód. Én az utóbbi kategóriába tartozom, úgy gondolom, semmi rossz nincs abban, ha valakinek tényleg semmit nem tud az ember lánya venni egy ajándékkártyán kívül, mert vagy mindene megvan az illetőnek, vagy nem is igazán mondta el, mire vágyik. Ilyenkor érdemes nagyjából belőni, hogy milyen pláza/hangszerbolt/ékszerbolt vagy épp konzol áll az illető rendelkezésére, és vásárolni neki egy ajándékkártyát olyan összegben, amit amúgy valami random hülyeségre költöttünk volna el. Kicsikre ez nyilván nem vonatkozik, de 13-14 éves kortól már el tudják dönteni a gyerekek is, mit szeretnének venni maguknak, a felnőtteket pedig megmentitek attól, hogy a 152636. illatos gyertyát vagy teafőzőt kelljen valakire rásózniuk, mert már mozdulni sem bírnak a lakásban a sok hasonló ajándéktól. Kb. mint egy esküvő után, csak kisebb mennyiségben.

És végül, de nem utolsó sorban, ha adakozni szeretnétek embereknek, állatkáknak, akkor karácsony környékén figyeljétek a cipős doboz akciókat, adománygyűjtő weboldalakat és helyeket. A világot megváltani sajnos ennyivel nem lehet, de talán életeket is menthetünk egy csepp figyelmességgel.

Ezek lettek volna azok az ajándékok, amiket elsősorban a smink- és kozmetikum-imádó társaimnak szedtem össze, de mint mindig, most is az a legfontosabb, hogy szeressétek egymást és tartsatok össze, hiába mainstream duma, örök igazság. Gonosz és kiszámíthatatlan világban élünk, ezért fontos, hogy a szeretteink körülöttünk legyenek és ne csak kötelező pofavizit legyen az ünnep.

Jó készülődést kívánok mindenkinek, remélem tudtam pár hasznos tippel, linkkel szolgálni. Ti tudjátok már, kinek mit ajándékoztok, illetve mit szeretnétek? :)

Szissz

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!