Kiadós drogériás haul

By WV admin - 11/13/2017

Kellemes hétfőt minden kedves olvasónknak!
Valamilyen különös módon én totálisan kimaradtam az idei glamour-napi shoppingtúráról, de azt hiszem ezt meg is említettem az előző bejegyzésemben. Ugyebár nagyjából 2 hét különbséggel kerül megrendezésre a Joy-napok, ahol szintén elég rendes mennyiségű kedvezményes terméket lehet vásárolni, ha valaki szemfüles. Azt gondolom, ilyenkor inkább a kozmetikumokat érdemes megvásárolni, ruhák szempontjából annyira sok kedvező ajánlatot én legalábbis nem találtam. Titok, nem titok, nagyjából egy hónapja dolgozom az egyik drogériában, ahol azért akarva-akaratlanul is szembejön velem jó sok termék egy nap, és így több lehetőségem van arra, hogy kifogjak barátságos áron néhány kozmetikumot, valamint, hogy a limitált kiadású dolgokat meg tudjam venni időben, még mielőtt elkapkodnák előlem.

Célirányosan a dm-ben kezdtem a vásárolgatást a joy-napok 0. napján, előző hét szerdán. Habár a gliss kur kupont utólag sikerült csak beváltanom, mert valószínűleg én azt véletlenül kidobtam, azért még maradt nekem is valami. A Gliss Kur új, téli samponja a polcokon felkeltette a figyelmem, és szeretjük is anyával ezen márka általunk kipróbált összes termékét, ezért úgy gondoltuk, miért is ne, ráadásul így 50%-os kuponnal a sampon 380 Ft-ba került. Általában a hajregeneráló fújós balzsamot is megvesszük mellé, mert praktikus, kényelmes a használata, és tényleg hozza azt, amit vár tőle az ember. 575 Ft-ért nagyjából ajándéknak éreztem, és ha most így összeadjuk a két termék árát, 955 Ft jön ki, ami azt jelenti, hogy eredeti áron magát a balzsamot nem tudtam volna ennyiért megvenni. Nagyon sok különböző márkájú sampon, halmozódott fel itthon a szekrényben, mert imádok kísérletezgetni, de ha nem lenne ennyi, biztosan betáraztam volna még ebből a párosból. Folytassuk a drogéria saját márkás sminkjeivel, melyek trend it up-osak. Sosem próbáltam még ezelőtt közülük egyiket sem, de most a kuponnal 50% lejött 1 szabadon választott termék teljes árából,  a másikat pedig a leárazásos polcon találtam, így lett egy folyékony korrektorom 650 Ft-ért, egy matt alapozóm pedig 900 Ft-ért (eredetileg 1800 helyett, azt hiszem). A korrektort próbáltam többször is már, meg vagyok vele elégedve teljesen, passzol a bőröm színéhez, tartósságra is megfelelő. Szintén kuponnal vásároltam 2 palette hajfestéket egy áráért (949 Ft/2 db), ugyanis az én kedvenc schwarzkopf  hajfestékemet sajnos kivonták a forgalomból.. (tipikus) Felhasználtam az utolsó dobozzal belőle, úgyhogy ha kellően kikopik a hajamból, adok ennek az árnyalatnak egy esélyt. Az utolsó 3 kuponnal vásárolt termék, a Garnier micellás vize, amelyikből szerintem már 3-4 flakonnal elhasználtam. Nekem bevált nagyon, nemkell sokat önteni a vattapamacsra, nagyjából a smink 90%-át eltünteti, ha csak úgy épp áttörlöm az arcom. Enyhén csípi a szemem, aminek annyira nem örülök, és igazából az Yves Rocher micellás vize (2590 Ft) ebből a szempontból szimpatikusabb, de most ez volt kedvezőbb ajánlat, úgyhogy vettem is egyből 2+1-et, így 850 Ft-ra jött ki darabja (2 550 Ft összesen). A fennmaradó, képen látható egyebeket pedig csak miért ne alapon dobtam be a kosárba. Természetesen a Balea mindig kitalál valami iszonyatosan cuki dolgot, amit kénytelen vagy megvenni, mert egyszerűen szuggerál a polcról téged. (Na jó, ez valószínűleg csak nálam történik meg.) Ez a karamellás sampon 349 Ft-ba kerül, az illata valami mennyei, állagra is meglepően jó, és a hajam sem zsírosodik tőle gyorsan. Elégedett vagyok vele, 10/9-re értékelném. Ebből is betáraznék még, de muszáj picit leállnom. Észrevettem, hogy a könyökömnél igen érzékeny a bőröm így a szárazabb időjárás miatt, ezért amikor megláttam (és megillatoltam) ezt a kókuszos testápolót, egyből szerelembe estem, és tudtam, hogy ő is bizony jönni fog velem haza. Elég nagy kiszerelés, sokáig elég lesz, kókuszpókoknak kötelező (499 Ft). Bedobtam a  kosárba még 3 arcmaszkot is, 299 Ft volt darabjuk. Ha valakit részletesebben érdekelne esetleg: 1. duo arcmaszk normál és vegyes bőrre, 2. lehúzható maszk hamamelissel, 3. aktív szenes fátyolmaszk. Talán az utolsóra vagyok a legkíváncsibb, hisz régóta olvasgatom a tapasztalatokat a fátyolmaszkokról, és mivel elég sok fajtát kipróbáltam már, ez a fátyolos megoldás sem maradhat ki. Itthoni kis relax-time alkalmával szeretek feltenni az arcomra 1-1 maszkot, pakolást, de azért nem szoktam túlzásba vinni, mert annyira nem tetszenek az összetevőik. Inkább agyagos szappant használok az arcomra, vagy esetleg mixelek valami jó kis zöld agyagos pakolást. (Erről szívesen írnék bejegyzést, ha érdekelne titeket.) A végére hagytam a férfiaknak való termékeket. Ezt egy kis ízelítőnek is szánnám, ha ajándékötletet próbálsz meríteni. Szerintem én ezt mikulásra fogom odaajándékozni.  A tusfürdő 3in1 tulajdonsággal bír, samponként is használható. Kellemes illata van, és praktikusnak gondolom. A legkülönlegesebb dolog pedig egy vulkáni kőzetes arcmaszk és bőrradír, szintén a MEN részlegen találtam.



Ne aggódj, már csak a Rossmannos szerzemények vannak hátra, (haha). Azért ilyen későn kerül fel a poszt, mert még ma is tettem hozzá ehhez a szép kis adaghoz egy-két dolgot. A RdeL XXL bronze palettáját már a kasszához vezető úton pillantottam meg, mindössze 669 Ft-ért (-10% = 602 Ft). Kipróbáltam az alkaromon swatcholva, de hmm hmm.. Annyira nem hatott meg a látvány. Ennyi pénzért nyilván nem fogok várni naked minőséget, és még azért adok neki egy esélyt. Egyébként sem annyira szoktam erősen sminkelni magam, szóval hétköznapi sminkhez jó választás lehet. Aki ismer, az tudja, hogy a kakaóvaj legalább akkora szerelem illatom, mint a kókusz. Megláttam a polcon ezt az óriási tégely testvajat (599 Ft - 10% = 539 Ft), és emoji szívek kerültek a szemeim helyére. Nem vagyok az az igazán testápolót kenegető típus, de a bőrömnek szüksége lenne rá, úgyhogy megpróbálom nem elfelejteni ezeket az új finomságokat. Természetesen az Isana cuki tusfürdőinek sem tudtam ellenállni (242 Ft/db 10%-os kuponnal), ezért hát jött velem a kettő limitált kiadású téli cukorbomba. Az egyik édesgyökér + édes cseresznye illatú, a másik egy könnyedebb kombó talán, édes vanília + dohányvirág (de kis szépség: dohányvirág pic, csak mert még sosem hallottam róla, és hátha titeket is érdekel). A hajamon elkezdtem észrevenni, hogy picit száraz a vége, töredezett, ezért ma szemeztem egy darabig ezzel a saját márkás argános és mandula olajos hajpakolással, mivel ebből is van 3-4 féle itthon, és úgy érzem, azokat sem fogom elhasználni, azért végül megvásároltam, kemény 224 Ft-ért. Anya nagyon oda meg vissza van a levendula illóolajokért, és amikor megláttam, hogy a Dove tusfürdője kapható ilyen illatban, ráadásul nagyjából 25%-kal olcsóbban, mint eredeti áron, nem is gondolkoztam sokat rajta, hogy elhozzam-e. Ezt szerintem majd csak a karácsonyi ajándékok közé fogom betenni. 431 Ft-ért azt gondolom, igazán megéri, és az összes kapható illatban nagyon kellemes. Tudom, ez elég gyerekesen hangzik, de úgy megkívántam egyik nap ezeket az egy éves kortól ajánlott (haha, nincs oda írva, hogy hány éves korig)  bio gyümölcsszeletkéket, hogy vettem 2 ízben. Alma-banán, valamint banán-birsalma ízesítésűek. Egészséges, finom, baráti ár, ennél több nem is kell. A hétvégén kinéztem az újságban a Playboy Play it Sexy parfümjét, ami nekem régebben is megvolt, és úgy gondoltam jól esik majd nosztalgiázni, mikor ezt magamra fújom. 10%-os kuponnal 1530 Ft-ért 40ml parfümöt kapunk, és ráadásul tartós is. Picit máshogy emlékeztem az illatra, de kellett egy kis változatosság, és a Zara parfümöm bármennyire is imádom, sajnos tartósság szempontjából nem a legideálisabb. Arcradír kategóriában abszolút ultimate favourite a Himalaya Herbals barackos arcradírja, amit már megint elfogyasztottam, úgyhogy kellett az utánpótlás. Árban 1200 Ft körül mozog, és nem is annyira nagy tubust kapunk az árért, de a bőrt iszonyatosan puhává varázsolja, és nem mellesleg az összetevői is barátságosabbak, mint az átlagé. Nagyon tudom ajánlani annak, aki egy erősebb, de mégis kímélő radírozó hatású kozmetikumot keres. És akkor, a végére hagytam a nulladik napos szerzeményeimet. Utólag vettem észre, hogy természetesen a kedvencem lemaradt a képről, de azért mindenképp meg szeretném említeni. -50% kedvezményt találhattuk a magazinban, többet között a Rimmel termékeire, és én tudtam, hogy mást nem is igazán szeretnék kipróbálni. Alapból nincs szükségem annyira sok sminkre, szerencsés vagyok ebből a szempontból, mert a bőröm viszonylag kevés ápolás nélkül is üde és friss, ezért eddig csak stiftes korrektort használtam a hétköznapokra, azonban pont elfogyott, ezért úgy gondoltam, beszerzem ettől a márkától a folyékony korrektorát (1599 Ft -50% = 800 Ft), ráadásul ilyen kedvező áron nem sok alkalommal tudok hozzájutni. Vettem egy alapozót 2499 Ft -50% = 1249Ft)  is, bár kevés alkalommal fogom használni, azért nem árt, ha van a sminktáskában egy jobb minőségű. Bár még nem próbáltam, remélem nem lesz nagyon természetellenes. Nem emlékszem pontosan milyen régóta, de nagyjából szerintem egy éve szerettem volna már kipróbálni én is a Stay Matte púdert (1799 -50% = 900Ft) , hisz mindenhol ezt hypeolták, és nem meglepő. Tényleg teszi a dolgát, maximálisan meg vagyok vele elégedve. Sajnos a homlokom hajlamos csillogni, mint a délibáb az úton, és azt hittem, nem tudom egyik púderrel sem leplezni, ez azonban nagyon nagy pozitív csalódást okozott. Szerintem mindenképp újra fogom venni, ha elfogy. 



Én most megiszok egy bögre finom meleg teát, és ötletelek a következő bejegyzésre, mert a témát már természetesen kiagyaltam. Ha kitartottál a bejegyzés végéig, köszönöm szépen a figyelmet.
Kellemes hetet!
Puszil titeket:

Klau

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!