Őszi haul

By WV admin - 11/01/2017


Sziasztok! Egy ideje már készülök ezzel a bejegyzéssel, csak szerettem volna mindent összevárni, úgyhogy kezdjük is neki.

Tartottam egy aprócska őszi ruhafrissítést, amit még a glamour-napok alkalmával elkezdtem, azonban akkor nem volt alkalmam annyira alaposan szétnézni, és annyira nem is bánom, hogy nem nézelődtem, mert biztos megvettem volna valamit csak azért, mert oda is van kupon. Egyetlen egy darabot sikerült beszereznem, amit viszont iszonyatosan régóta tervezek megvásárolni, de sosem találtam a tökéleteset, és nem szerettem volna kiadni 15 ezret erre a ruhadarabra, most azonban a New Yorkerben 12.595-ért találtam egy gyönyörű szép műbőrdzsekit, ami méretben is passzol. Eddig mindig vagy túl rövid volt az ujja a kabátoknak, vagy a derékrésznél volt kényelmetlen, ez viszont perfetto. Volt még tavalyról Árkád vásárlási utalványom, azt is odaadtam a pénztárnál, kuponnal -20% lejött belőle, úgyhogy így végül 5000 Ft-ot fizettem érte. Picit megijedtem, mikor a vonalkódot beolvasta a csajszi, és a gép 15.995-öt dobott ki árként, de szerencsére észrevettem, és szóltam időben. Kiderült, hogy ezt az egyet véletlenül valaki rosszul árazta be, de én ennek kimondottan örültem. Nem glamouros, de szintén itt vásárolt darab ez a cuki fordos ujjú felső. Egyszerű, mégis feldobja ez a ki díszítés. 1790 Ft-ért találtam rá, és emlékszem, már egyszer fel akartam próbálni, de akkor nem volt annyi időm, pár napja viszont szántam rá, és jól tettem.

 A minap betévedtem a Pepcoba, ami most nyílt az Árkádban, nagy örömömre. Találtam is egyből két felsőt, valamint egy nadrágot a női részlegen. Az első egy nagyon szép virágmintás blúz, 2190 Ft-ért szerintem abszolút megéri. Kényelmes, jó anyagú, nem az a kimondottan átlátszó. Igaz az egyik gombja már le is esett, de ez legyen a legnagyobb gond vele. A második képen talán a legkényelmesebb felső látható. Nagyon puha, egyszerű, de könnyen feldobható, kombinálható. Szintén ugyanannyiba kerül, mint az előző. A nadrágot kopottas tüdőszínűnek írnám le talán, szerintem igazi őszies darab. 3590 Ft-ért azt gondolom baráti ára van, én már el is képzeltem a szürke pulcsikával. Elég picike vagyok, xs-t, 34-es nadrágokat hordok, de néha bajban vagyok a méretezéssel, ezekkel viszont nincs ilyen problémám.


Pepco után beugrottam még a Terranovába is, ahol egyébként viszonylag ritkán találok valami nekem tetszőt, a mostani alkalommal azonban velem jött a pénztárhoz ez a két felső. Az első képen látható egy hosszú ujjú lenne, de igazán a mintája fogott meg. 2790 Ft-ért vásároltam, szerintem sokszor fogom viselni. A cuki mintás rövid ujjú volt az első, amit felemeltem az üzletben, hogy megnézzem alaposabban, és beleszerettem egyből. Nem sűrűn van ilyen velem mostanában, hogy azt mondom valamire: ez kell! - Na, ezzel pontosan így jártam. Tudtam, ha mást nem is találok, ezt biztosan nem hagyom itt. Egyébként is virágbolond vagyok, a szöveg is aranyos, farmerrel jól fog mutatni tavasszal. 1790 Ft az ára.



A cuki masnis kesztyűt (1190 Ft) a kínaiban vásároltam, nagyon puha és igazán csajos. Szeretem, mert tudok vele normálisan fogni pénztárcát, telefont, és bőven elég még ebben az enyhébb időben. A másik kínais szerzemény ez a gyönyörűséges bokacsizma. Őszintén szólva ez picit furán fog hangzani, de anyával a durván hasonló stílusunknak köszönhetően, közös nézelődés alkalmával megláttunk ennek a cipőnek a hosszú szárú változatát, amit egyből megvettünk mindketten. Nagyjából 2 hét múlva, álltunk a buszmegállóban és kiszúrtuk egy nő lábán a bokacsizma verzióját. Ebből is egyet-egyet megvásároltunk. 6990 Ft volt.



Nagyon meg vagyok elégedve a Lovely K Lips-szel, 2 árnyalatot vásároltam meg az 5-ből, bár nem sűrűn viselem őket, szerettem volna kipróbálni egy matt vöröses árnyalatot is, így hát ezt a terméket választottam. Előző héten -20% volt minden Lovely termékre a Rossmannban, úgyhogy 570 Ft körüli összegért úgy éreztem, megéri, még ha esetleg annyira nincs is jó, mint a már említett matt "szájfény" család. Azt kell, hogy mondjam, nagyon szuper ez is, és valóban tartós. Frissíteni persze érdemes, de azt gondolom 4-5 óráig simán bírja anélkül is. A másik sminktermék, amit vásároltam, az egy essence contour kit, szemhéjra. Őszintén szólva picit csalódtam ebben, nem kifejezetten pigmentált a sötét szín sem, és a tartóssága sem a legjobb. 349 Ft-ba került, de számomra ennyiért sem igazán érte meg. A körömmágnes 70 Ft volt, még nem próbáltam, de hátha beválik, aranyos.


Aliexpressről nagyjából minden hónapban érkezik valami szépség, mert nem igen van olyan alkalom, hogy ne találjak az oldalon valami nekem tetszőt, akármiről is legyen szó. Ráadásul szinte minden töredékéért kapható, mint mondjuk nálunk az üzletekben. Az utóbbi időben ékszerekkel szemeztem legtöbbször, és találtam is aranyos fülbevalót, amit majd csak egyszerű felsőkhöz tervezek felvenni, mert önmagában is elég díszes és feltűnő. Szeretem a nagyobb fülbevalókat, mert a hosszú hajamban szerintem jól mutatnak. Körülbelül 3 hét alatt érkezett meg. Mostani árfolyam szerint 333 Ft az ára. Link hozzá, ha esetleg neked is megtetszett volna: masnis fülbevaló
A másik mutatós ékszer ez a gyűrűcske lenne. Imádom, hogy elegáns, mégsem túl hivalkodó, és jól feldobja az egyszerű outfitet is. Nagyjából 485 Ft-ba kerül most.
A legfelső képen láthattok egy aranyos holdas csatot (82 Ft), melyet szintén online rendeltem. A lovely matt rúzs melletti gyöngyös hajcsatot (166 Ft) is belinkelem nektek.


További szép hetet kívánok nektek!
Puszil titeket:

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!