Hülyére vettek 2. és 3.

By WV admin - 1/14/2018

Sziasztok! Sokat gondolkodtam, hogy érdemes-e írnom a 2017-es év utolsó hónapjában történt 2 enyhén félresikerült sminkvásárlásomról, hiszen olyan cégekkel kapcsolatos, akikkel eddig maximálisan meg voltam elégedve, de úgy gondolom, érdekes és tanulságos mindkét történet, bár az egyik (remélhetőleg) még nem zárult le teljesen.

Korábban írtam egy bejegyzést a MAC sminkelésemről, az volt az első átverős élményem, itt elolvashatjátok, ha még nem tettétek meg. Alapjában véve egyébként nem vagyok megvezethető ember, éppen ezért bosszant, amikor megpróbál valaki ilyen sunyi módon hülyére venni.

Na de a friss élményekre ugorva: még november végén a black friday-black weekend időszak alatt rendeltem a Pinkpanda webshopról, az egyik nagy kedvencemről 1 szemhéjpúder palettát és 3 égetett pirosítót. Hihetetlen akcióban volt majdnem minden akkor, így a pirosítók, amik a történet főszereplői lesznek, 290 forintba kerültek. Nem tudtam, milyenek, mekkorák, csak azt, hogy iszonyú jól néznek ki és nagyon olcsók voltak abban a pár napban, ezért is döntöttem úgy, hogy veszek többet, és egy része szépséges ajándék lehet majd karácsonykor. Mivel ilyenkor eléggé hosszú a kézbesítési idő, már nagyon vártam, hogy megérkezzenek a pirosítók (őket vártam a legjobban egyébként), azonban miután örömködve rohantam a postára és átvétel után kibontottam a csomagot, szomorúan tapasztaltam, hogy a 3-ból 2 pirosító ripityára tört a szállítás során. Olyan szinten tönkrementek, hogy még javítani sem tudom őket sehogy, hiszen a tartalom esett szét, maga a műanyag tároló igazából nem sérült meg. Minden be volt csomagolva pukifóliába és azt értettem a legkevésbé, hogy történhetett meg, hogy egy megmaradt épségben, míg a másik kettő ennyire megsérült. Írtam a Pinkpandának, mellékeltem fotókat és szerencsére nagyon készségesek voltak velem, hiszen hamar válaszoltak, csak egy probléma volt: nem voltak hajlandóak újat küldeni. Leírtam nekik, hogy nem feltétlenül az árát szeretném visszakapni, hiszen ajándéknak szántam őket, és ha van rá mód, legyenek kedvesek inkább másikat küldeni nekem. Azt a választ kaptam, hogy sajnálják, de nincs készleten a termék, lehet hogy 3 hét múlva lesz csak újra, de azt sem tudják, egyáltalán valaha lesz-e. Több ilyen email után végül feladtam, elküldtem nekik a bankszámlaszámom, és visszakaptam a kőkemény 580 forintomat, amibe a 2 törött pirosító került. Szomorú voltam továbbra is, de beletörődtem, azonban kb. 1 hét után, amikor ránéztem a weboldalra, újra raktáron volt mindegyik pirosító, csak épp 1690 forintért darabja, és azóta is folyamatosan készleten vannak. Kérdezem én: ennyire veszteséges lett volna elküldeni nekem újra a termékeket, kicsit jobban becsomagolva, hogy inkább visszafizették azt az 580 forintot, aminek még kezelési költsége is van?! Egyébként mindig attól paráztam, hogy egyszer így, szanaszét törve kapok meg tőlük valamit, mert bár befóliáznak mindig mindent, egy pukis borítékban küldik el a rendelések nagy részét, amiben egy nagyobb postai dobálást neccesen élnek túl a törékeny dolgok. Szó se róla, tényleg nagyon hamar reagáltak minden emailemre és visszakaptam legalább a pénzem, csak valahogy kacsa ez az "azt sem tudjuk, lesz-e újra" rész. Az eset margójára még annyit, hogy azóta a Makeup Plazáról rendeltem sminkeket, és lehet, hogy már csak tőlük fogok. Ők úgy becsomagolták a nekem küldött cuccokat, hogy semelyiknek semmi baja nem lett, mindegyiken volt egy papír, hogy ki ellenőrizte le a csomagba pakolás előtt, és még ajándékot is kaptam tőlük, mert elértem az 5000 forintos határt. Nem szeretek csalódni kedvenc cégemben vagy szolgáltatásomban, ahogy váltogatni sem feltétlenül, de ez a sztori egyelőre kiábrándított a Pinkpandából.

A másik kellemetlen vásárlásom nem webshopos eset, a WestEndben lévő Pupa üzletben történt még december 29-én. A Pupa sminkeket nemrég kezdtem felfedezni, eleinte főleg a folyékony rúzsaik miatt tértem be hozzájuk, azonban már régóta szemeztem a szemre való termékeikkel is. A mostani látogatásom egyik fő indíttatása az volt, hogy kaptam tőlük egy emailt, amiben részletezik, hogy milyen szuper akcióban van most rengeteg smink náluk, és a lényeg: minden Pupa Card tulajdonosnak plusz 10% kedvezmény jár MINDENRE, a leárazott termékekre is! Nem akartam egyébként már sminket vásárolni, de úgy gondoltam, ez tényleg szuper akció és remek alkalom a szemhéjfestékeik kipróbálására. Bementem, kinéztem magamnak 2 szemhéjpúdert, 1490 forintba kerültek egyébként akcióban, de úgy gondoltam, ha már ott vagyok, veszek egy pirosítót is, ami pedig körülbelül 1600 forintba került. Kiszámoltam fejben, hogy ezeket összeadva és levonva a törzsvásárlói 10%-ot kb. 4 ezer forintot fogok majd fizetni, sőt, az eladó szólt, hogy vannak pontok is a kártyámon, amit most váltsak be, mert lejárnak hamarosan. Még mondta is a csaj, hogy szórakozik a rendszerük, de nem értettem, miről beszél, aztán amikor 4500 forintot kellett fizetnem, kezdett összeállni a kép. Megnéztem a blokkot, és minden le volt vezetve, a 10% kedvezmény, a levont pontok és az akciók, ennek ellenére az a kb. 500 forint kedvezmény valahogy eltűnt a végére. Megkértem az eladót, hogy magyarázza már el mi történt, mire közölte, hogy nagyon sajnálják, semmit nem tudnak kezdeni a helyzettel, mert bár az emailt a Pupa így küldte ki mindenkinek, a rendszerük nem tudja levonni a kedvezményt a már akciós termékek árából. Mivel nem vagyok balhézós típus, és kellettek a sminkek, ha már egyszer kinéztem őket magamnak, nem álltam le variálni, hogy elállok a vásárlástól, de írtam a Pupának, és nagyon bízom benne, hogy legalább értelmes választ adnak az esettel kapcsolatban. Egyébként ez az egész szitu is azért nevetséges, mert úgy tudom, itt nyílt az első magyarországi üzletük, és összesen nincs 10 szétszórva a budapesti plázákban, ergo nem tudom elképzelni, hogy máshol ne jártak volna így a Pupa Card tulajok, csak azt nem értem, miért kell ekkora kamuzással kiküldeni egy kör-emailt az embereknek. Én nem vagyok budapesti, és oké, nem emiatt mentem fel, de átverve érzem magam, hiszen ha tudom, hogy mégsem kapom meg a kedvezményt, lehet, hogy nem veszek 3 sminkterméket, vagy egyáltalán be sem megyek.

Úgy érzem, ahogy kezdem magam beleásni a sminkek világába, egyre többször akarnak pofára ejteni, de tanulok ezekből az esetekből, és nagyon kíváncsi vagyok, a Pupa mit reagál, egyáltalán elnézést kér-e a törzsvásárlóitól. Sajnos sok cég kihasználja az emberek figyelmetlenségét, és elég csúnyán átvernek mindenkit, akit lehet, hiszen nagyon sokan nem foglalkoznak az ilyen bakikkal, mert nincs idejük/kedvük hozzá.

Ti voltatok már ehhez hasonló szituban? Ha igen, foglalkoztatok vele, vagy ráhagytátok?

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

2 megjegyzés

  1. Szia Szissz!
    Az ilyen átverős esetek engem is mindig fel szoktak zaklatni, bár lehet azért, mert túlzottan nagy az igazságérzetem. Természetesen tudom, hogy valószínűleg egyikünknek sem az az 500forint az; amin a havi megélhetése múlik, viszont itt tényleg magáról az elvről van szó. Én Aliexpressről rendelek gyakran (mondjuk nem sminkeket) de ott is az a módi, hogyha valami eltört, akkor azt újraküldjük. Sajnos a PinkPandáról sokkal több rosszat hallok mostanában, mint jót. A Pupa céget eddig még nem ismertem, de így a leírtak alapján nem is tettek túl jóelső benyomást rám :/ Remélem azért tisztázódni fognak a dolgok, mert ha csak 500forintról is van szó, de akkor is átverés a vevők felé a dolog sajnos. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos a Pupa semmit nem reagált az e-mailemre, lényegében elsunnyogták a történetet, felháborító az egész, de főleg az, hogy még válaszra sem méltattak. Nem tudok velük mihez kezdeni, viszont innentől alaposan meggondolom, vásárolok-e tőlük bármit is.. A PinkPanda legalább visszautalta a pénzt, valószínűleg a postaköltséget nem akarták állni.. :)

      Törlés

Köszönjük a megjegyzésed!