Újdonságok tesztelve + egy szuper ajánlat

By WV admin - 5/05/2018


Sziasztok szépségek! Ebben a tesztes bejegyzésben 3 Makeup Revolution terméket fogok Nektek bemutatni, amik még újnak számítanak, főleg itthon, és az egyik körül óriási világszintű hype van a megjelenése óta. És ha már Makeup Revolution: a PinkPandán egy sminkmániások számára kötelező ajánlat van most, de erről majd a bejegyzés végén többet mesélek, előbb lássuk a tesztalanyokat!

Nemrégiben napvilágot látott a márka eddigi legjobb, legszebb, legszélesebb színskálával rendelkező legagyonhype-oltabb korrektora, a Conceal&Define Concealer, amit mindenki a Tarte Shape Tape-jéhez hasonlít és ódákat zeng róla az egész világ. Mivel MUR-mániás vagyok és szükségem volt egy új korrektorra a kivonuló Astor helyett (😢), ezért úgy gondoltam, kipróbálom én is ezt a csodát.


Rengeteg árnyalatban kapható, egészen pontosan 18 színt dobtak ki belőle, a hozzám hasonló fakóktól egészen a sötét bőrű emberekig mindenki megtalálhatja a saját színét, ha mást nem, összekeverve 2 árnyalatot. A kinézete nagyon elegáns, visszafogott, rosegold színű a kupakja és a matricája, míg a "tubus" vastag üvegből készült, ezért már kézben tartva is egy masszív, minőségi terméknek tűnik. Az ára hihetetlenül kedvező, hiszen 1890 forintba kerül, ami a brutális fedését tekintve kevésnek tűnhet, de érdemes észben tartani, hogy míg egy átlagos korrektor 6-10 ml között mozog, ez a szépség csupán 3,4 ml. Ha egy drága termékhez viszonyítom, mint például a MAC Pro Longwear korrektora, akkor nem is számít olyan olcsónak, hiszen ez utóbbi 6900 forintért 9 ml terméked ad, és kicsit átszámolva a dolgokat a Conceal&Define-ból 9 milliliter 5000 forint lenne. De - és itt jön a lényeg - mivel tényleg rettentően erős fedése van, ezért ez a 3,4 milliliter is tovább kitart, mint egy átlagos korrektor.


A legvilágosabb árnyalatot, a C1-et vettem meg, ami minden instagram és egyéb képen nagyon világosnak tűnik, viszont a valóban hófehér bőrű embereknek nem fog megfelelni, mert egyáltalán nem hipó színű. Tulajdonképpen arra, amire vettem, nekem nem is igazán vált be, hiszen elsősorban a szemem alá szerettem volna használni, de éppen azonos vagy talán egy hangyányit sötétebb is, mint a szemem alatti bőr. Ezzel szemben az arcom többi területén alapozó helyett is ezt használom, mert elég egy apró vonás és befedi a fél arcom/homlokom, nagyon szépen eldolgozható, beleolvad a bőrbe és elfedi a hibákat. A hétköznapokon sosem használok alapozót, mert rettentően kényes bőröm van, és minden alapozó felkenése után 2 órával már el van tömődve minden pórusom és tele lesz a bőröm dudorokkal, undormány. Amikor ezt a korrektort kenem el szolid rétegben, nem lesz semmi baja a bőrömnek, sőt, még talán kicsit szárítja is a pattikat. Engem meggyőzött, egyetlen negatívumot tudnék felhozni vele kapcsolatban, mégpedig az applikátort... Sok embernek pont az tetszik, hogy duci feje van, engem viszont felbosszant, hogy nem lehet belőle kis mennyiséget kiszedni, mert ahogy kihúzom az applikátort, telis-tele van festékkel, és nagyon óvatosan tudok csak pöttyenteni mindenhová, hogy ne vigyem túlzásba. Ettől eltekintve viszont bőrhibákra, és nálam kicsit sötétebb bőrűeknek szem alá tökéletes választás lehet, méghozzá elérhető áron.


A következő újdonság, amit hoztam, egy szemfesték-paletta (mily meglepő), méghozzá a Reloaded kollekció Newtrals 2 nevű tagja. Anno kidobtak egy hasonló elnevezésű és színvilágú palettát, ez annak az újragondolt verziója akar lenni, azonban legnagyobb meglepetésemre a régivel szemben hatalmasat a festékek, valamint az ára is majdnem fele a korábbinak. A Reloaded paletták 2190 forintba kerülnek teljes áron és 15 szín található meg mindegyikben, amire csak annyit tudok mondani, hogy WOW!


Külsőre nem nagy extra a paletta, kopogós műanyag borítást kapott, ami nem a leggagyibb, de azért törékeny anyag. Tükör nincs benne, helyette átlátszó a tető középen, így kibontás nélkül is lehet látni a színeket, ami nagy segítség, ha valaki nem nézne előtte teszteket. Az elnevezés alapján azt gondolná az ember lánya, természetes árnyalatok vannak benne, ami pár festékre igaz is, míg az összes többi élénk, pirosas-rózsaszínes matt és fényes. Végig "swatcholtam" minden színt és sajnos a mattok ebben a palettában is kissé morzsásak, gyér pigmentáltságúak. Mérföldekkel jobb, mint a Makeup Geek paletta matt színei, viszont ebben is hatalmas különbségek vannak textúrában bizonyos árnyalatok között. A fényes árnyalatok egyszerűen lenyűgözőek, erősen pigmentáltak, krémesek és egy húzással is meggyőzőek, míg a mattok között van olyan, ami kemény, nehezen lehet felvenni és egy normál húzás felénél már nem is látszik. Nem tudom, milyen gyakran fogom elővenni ezt a palettát, mert nem tartom rossz vételnek, de nem is álmaim netovábbja, az intenzív színeket meg nyilván nem fogom napi szinten használni.


A másik, Iconic Vitality elnevezésű palettát teljesen ingyen kaptam az előző mellé egy promóciós kóddal, így nagyon örültem neki, hogy kapásból 2 palettát is megkaparintok 1 áráért, viszont benéztem, mert azt hittem, az Iconic Fever jön majd, de ez az én hibám. Gyanúsan sérült volt 2-3 szín a palettában, mielőtt kibontottam volna, illetve a záró matrica sem úgy állt, mint egy érintetlen terméken, de ajándék lónak ne nézd a fogát, ugyebár. Ahogy fentebb is írtam, nem erre a palettára számítottam, főleg, mert nem tetszett. Fura a színválasztás benne, valahogy nem tetszik az összkép, viszont egyenként nézve a színeket már mindjárt más a helyzet.


Kevesebb fémes árnyalatot véltem felfedezni benne, mint a Newtrals 2-ben, így több a kevésbé pigmentált szín, viszont a málnapirosat imádom benne, és a fekete is érdekes, zöldes-kékes beütésű, ami nagyon megfogott. A többi szín szerintem átlagos, afféle 'transition-szín', amiket bármelyik palettában megtalálhatunk, így azt gondolom, csak annak lesz nagy szám ez a paletta, akinek abszolút nincsenek ilyen színei még.


Összességében nem vagyok elégedetlen a rendelésemmel, sőt, tetszik minden, a korrektor fantasztikus, a paletták pedig mindent egybevetve egy erős jó értékelést kapnak tőlem. Most még biztosan lecsapok a korrektor testvérére, a stick alapozóra is, hiszen nagyon jókat lehet róla hallani, remélem, nekem is beválik majd.

Na és a szuper ajánlat, amit a címben is emlegettem, nem más, mint egy ingyen, limitált kiadású MUR paletta, amit a márka azért alkotott meg, mert elérték az 1 millió insta követőt. Ezt a palettát kb. 2 hete lehet megvenni külföldön, a PinkPandán viszont pár napja csupán, és össz-vissz 6000 forint értékben kell Makeup Revolution termékeket a kosárba tenni ahhoz, hogy a "MILLION" kóddal ingyen megkaphassátok ezt a csodaszép, limitált palettát. Én biztos lecsapok rá, főleg, mert amúgy is megvenném a stick alapozót, és valljuk be, nem nehéz a márkától ezt-azt összeszedni ekkora értékben, csak a választás iszonyatosan nehéz! :D Még én is gondolkodom, hogy egy folyékony highlightert, hagyományos highlightert, vagy rúzsokat válasszak a stick mellé, egy biztos: vigyáznom kell majd, hogy ne essek át a ló túloldalára a kosárba pakolgatásnál. Ha titeket is érdekel, ezen a linken találjátok meg: 1 Million.

Egyébként senki nem szponzorálta ezt a bejegyzést, csupán szuper ajánlatnak tartom ezt a hála-paletta dolgot, nem sok márka csinál ilyet. Nektek megvan valamelyik termék, esetleg kedvet kaptatok, hogy megvegyétek az akció keretein belül? Legyen szép napotok!

Szissz

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!