Élménybeszámoló: MAC sminkelés

By WV admin - 10/14/2017

Sziasztok! Az őszi-téli bevásárlólistás posztomban írtam arról, hogy bejelentkeztem a MAC-be egy 60 perces sminkelésre, és bár a Glamour-napok idejére terveztem, végül korábban (október 8-án, vasárnap) került rá sor. Erről szeretnék nektek egy kis beszámolót tartani, hátha ti is érdeklődtök iránta, de nem tudjátok, mire számíthattok. :)

Egy céges kötelező program után beszaladtam a WestEndben lévő MAC üzletbe, hogy érdeklődjek a sminkeléssel kapcsolatban. Az ott dolgozó lányok nagyon kedvesek voltak, adtak egy névjegykártyát, amin az összes budapesti MAC elérhetősége megtalálható, illetve mondták, hogy kb. 1-2 héttel azelőtt hívjam őket, mikor már tudom, mikorra tervezem a sminkelést. Így is tettem, egyik nap kértem tőlük időpontot, mert tudtam, hogy a közeljövőben úgy is megyek fel Bp-re, ez pedig nem más, mint október 15., az egyik Glamour-nap, ami erre a hétvégére esik. Még fel is merült bennem, hogy nem jelent-e majd gondot ez a dátum, de a csajszi, aki felvette a telefont, nem mondott semmit ezzel kapcsolatban. Végül néhány nappal később felhívott engem sűrű elnézés kérések közepette, hogy figyelmetlen volt, és sajnos le kell mondania az időpontom, mert Glamour-napon nem vállalnak sminkelést. Kicsit szomorú lettem, de a csajszi segítőkész volt és tényleg nagyon bántotta őt is a dolog, ezért mondta nekem, hogy hívjam őket vissza mindenképp, amikor nekem jó lenne. Agyaltam egy picit, és arra jutottam, hogy miért ne mehetnék fel október 8-án vasárnap? Újra felhívtam őket, és ez a nap már nekik is stimmelt, úgyhogy végül megoldódott a gubanc szerencsére. Egyébként tudom, hogy mehettem volna akár novemberben is, de a 3-as metró felújítása miatt, amivel én mindig közlekedem, ha megyek a fővárosba, úgy döntöttem, jobb előbb elintézni, mert amilyen ügyes vagyok, tuti eltévedek majd a felújítás alatt. A másik része a dolognak, hogy már régen kitaláltam ezt a kis programot magamnak és nem akartam sokáig húzni.

Mivel az egész napot a plázában töltöttem, nem akartam totál smink nélkül emberek közé menni, ezért csak a nagyon must-have dolgokat kentem magamra, mint korrektor, mattító púder és szempillaspirál, de ha esetleg ti is mentek sminkelésre a MAC-be, teljesen tiszta arccal kell érkezni. Én ezt úgy oldottam meg, hogy vittem magammal sminklemosót meg micellás vizet, így a körülményekhez képest jól le tudtam tisztítani az arcom az időpont előtt kb. 10 perccel, és így nem kellett kellemetlenül éreznem magam egész nap smink nélkül.

Mikor odaértem az üzletbe, kb. 5 percet kellett csak várnom és már kezdődhetett is a buli. Elég határozott elképzeléseim voltak azt illetően, mit szeretnék jobban kidolgoztatni, mert ebben a 60 perces sminkelésben 1 területet kérhetsz, amire kiemelt figyelmet fordítanak, a többi területet elvileg nem dolgozzák ki annyira. Szerintem ez nálam abszolút nem érvényesült, Laura, aki készítette a sminkem, mindent nagyon alaposan készített el: az alapozás és korrektorozás után, ami nekem a legfontosabb volt, a szememmel babrált a legtöbbet, de a rúzsomat és minden mást is addig alakítgatott, amíg nem tetszett neki eléggé. Lehetséges, hogy azért, mert szerencsére nincsenek nagy bőrhibáim és sok pattanásom, így egy természetes alap felvitele után a többi területre is tudott több időt szánni. Azt kértem tőle, hogy egy, a bőrömhöz legközelebb álló színű alapozót és korrektort használjon rajtam, mert ezeket biztosan elviszem, a többi termék, mint a Fix+, tartós rúzs, szemhéjfesték és egyebek, annyira nem izgatnak, inkább csak kíváncsi voltam rájuk. Nagyon vicces volt egyébként, mert bár ő kékes szemű lány, lényegében ugyanazokat a termékeket használta rajtam is, mint saját magán, így sokat nem kellett variálni a színválasztással. Kommunikatív volt, és bármit kérdeztem, kedvesen válaszolt rá, sőt, még apró titkokat is elárult, amikre rájöttek sminkesként az üzletben. Összességében nagyon jó hangulatban telt a sminkelés, nem azt éreztem, amit sajnos elég sok drágább üzletben lehet, hogy az eladó atyaúristennek képzeli magát és azt érezteti veled, hogy csóró kis hülye vagy, biztos sokan tudjátok, mire gondolok. Kedvesek, segítőkészek és profik a sminkben, ezt tudom csak mondani róluk, le a kalappal! :)

A smink, amit végül kaptam, az alábbi képen látható. Laura nude színeket használt a szememen, egy sötétebb, de természetes színű tartós rúzst a számon, szemhéjtust és szempillaspirált, bronzosítót és highlighter-pirosítót, egy szőke szemöldökceruzát, meg persze az alapozót, korrektort és fix+-t is. Összességében egy hétköznapokon is hordható, de azért hangsúlyosabb sminket kaptam, viszont számomra nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy ne vásároljak ész és kipróbálás nélkül ilyen drága termékeket, mert azért valljuk be, nem a legolcsóbbak.


A termékek, amelyeket kiválasztottam és hazahoztam:


Balról jobbra: Studio Fix Fluid SPF 15 NC15 árnyalatban | Pro Longwear korrektor NW20 árnyalatban | Prep + Prime Fix +


Balról jobbra: ingyen mintaként az In Extreme Dimension 3D Black Lash szempillaspirál miniben | Brush Cleanser | alapozó pumpa

És a final thoughts, azaz a végső véleményem az egész sminkelésről:
Pro
+ 20 ezer forintból lényegében ingyen kisminkelt egy profi, akivel bármiről tudtam beszélgetni közben, így egy másodpercig se volt kellemetlen az ott töltött 1 óra
+ tanultam apró praktikákat és megtanultam a termékek helyes használatát (például nem gondoltam volna, hogy ez az alapozó nem kenhető szem alá ?!)
+ ami a legfontosabb, szinte mindent kipróbálhattam ennyi idő alatt, ami valaha is jobban érdekelt tőlük, így például rájöttem, hogy a 217-es ecset hiába ikonikus, egyszerűen annyira böki a szemem, hogy tuti nem fogom megvenni! Ezen lepődtem meg egyébként a legjobban, pláne a 653531 pozitív vélemény után, teljesen arra számítottam, hogy szerelembe esek majd tőle, de számomra a blending brush az olyasvalami, ami puha, finom, ezért jó blending célokra... De lehet, hogy ez csak grafikai ártalom, ahol hozzászoktam hogy a maszatoláshoz puha dolgok kellenek, who knows. Viszont egy tartós rúzsra még biztosan befizetek, mert csak itthon, 4 órával később a csípős kaja szedte le, pedig még hazaúton is ettem és ittam. ;)

Kontra (mert sajnos ilyen is van)
- Annak ellenére, hogy szóltam a fizetés előtt kétszer is, hogy a Prep + Prime Fix+-ból csak az UTAZÓ méretűt szeretném elvinni, hiszen nekem elsősorban ecsetnedvesítésre kell a szemhéjpúderek jobb felviteléhez, arra pedig bőven elég a pici, végül a nagyot számlázták ki nekem, és az is volt a csomagban, csak így lehúztak 2000 forinttal
- Ugyanígy az alapozóhoz nem kértem pumpát, tudtam, hogy pénzbe kerül és valószínűleg vettem is volna, de kérdés nélkül hozzácsapták azt is, így további 1600 forintot szedtek ki a zsebemből kb. észrevétlenül.

Számomra ez a sunyulás nem igazán vall profizmusra, hiszen ugyanúgy, ahogy a Mekiben is a "több sajt, bacon, csillámpónifül mehet bele?" egy átverés, úgy itt is annak éreztem ezt a dolgot. Egyrészt, mert nem azt kaptam és fizettem ki, amit kértem, másrészt illene elmondani az embereknek, hogy "adok neked pumpát meg ezt-azt, de nem ingyen van", és máris megoldva a probléma. Valószínűleg erre vannak tanítva, így nem az eladókat hibáztatom, csak nagyon fura.

Ez utóbbit leszámítva egyébként nagyon pozitív élmény volt számomra a sminkelés, és őszintén ajánlom mindenkinek, aki gondolkodik rajta, csak nem árt szemfülesnek lenni és alaposan utána nézni a dolgoknak előtte, hogy ne érjenek meglepetések. Tudom, hogy nem olcsó mulatság, de 2 főnek elmenni moziba és vacsizni például, ugyanennyibe kerül, vagy venni egy pár cipőt és egy-két ruhadarabot szintén. Én a kis átverésekkel fűszerezve végül is 27.000 forintot hagytam ott, viszont ebből a pénzből lett egy tökéletesen passzoló alapozóm, korrektorom, egy hatalmas kiszerelésű ecsettisztítóm, ami úgy gondolom, mindenkinek kell, aki sminkelni szeretne, illetve egy sokoldalúan kihasználható spray-m is, ami tuti, hogy nagyon sokáig elég lesz.

A termékekről készülök részletes tesztekkel is, és meglátjuk, vajon bölcs döntés-e kicsit többet kiadni ezért a márkáért, vagy sem. ;) Ti mit gondoltok, befizetnétek egy ilyen sminkelésre, esetleg voltatok már hasonlón? Puszi:

Szissz

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!