Első Rossmann rendelésem

By WV admin - 9/11/2017


Sziasztok! Egy sminkbeszerzős bejegyzéssel készültem most nektek, ugyanis végre rávettem magam, és rendeltem a Rossmann magyarországi webshopjából.

Az előző posztom végén írtam, hogy elég nagy kedvezménnyel sikerült lecsapnom pár régóta áhított sminkcuccra, és mivel ezekkel, illetve a webshoppal úgy mindenestől eléggé meg vagyok elégedve, úgy gondoltam megér egy bejegyzést a dolog.

Kezdésképp leírom miket rendeltem: Makeup Revolution - Iconic 1, - Iconic 3 és - Flawless Ultra Eyeshadows szemhéjfesték paletta, egy Rival de Loop Young szemceruza és szintén RdLY szájkontúr ceruza. A webshopban 33% kedvezmény volt minden dekorkozmetikumra, így nem volt nehéz rábeszélnem magam a kicsit nagyobb bevásárlásra. Összesen 7358 forintot költöttem, amiből egy ezres a postaköltség volt, így ez a sok sminktermék együtt nem került 6500 forintba. Ebbe a bejegyzésbe egyébként nem teszek swatchokat, viszont a termékekről készült képek így is elég árulkodóak. :)

A rendelésemet hétvégén adtam le, és Postapontra kértem a szállítást, hiszen a munka miatt nem tudok itthon tartózkodni a futárok munkaideje alatt, így mindamellett, hogy kényelmesebb, a szállítási költség még kevesebb is volt, mint házhoz szállításnál. 2 munkanapon belül a rendelésem egy takaros kis dobozban érkezett meg, amiben a sminktermékek be voltak bugyolálva egy darab pukifóliába, majd atombiztosan összeragasztva ragasztószalaggal, ennek ellenére azonban a paletták sajnos elég karcosan, és a műanyag felső rétegét felsértve érkeztek meg, de ez csak apró szépséghiba. Ezek mellett egy levegővel töltött zsákocska is védte a tartalmat, amihez hozzácsapták a Kentaur legújabb számát, és amin a legjobban meglepődtem, hogy ajándékba küldtek egy teljes kiszerelésű Zewa nedves törlőkendőt. Az ilyen apró gesztusokat nagyra értékelem, és abszolút nem számítottam rá, úgyhogy köszi, Rossmann! :)

És akkor jöjjön a rendelésem, első körben lássuk a MUR palettákat. Azért mertem megint 3 palettát is venni a márkától, mert az eddigi kettővel is imádjuk egymást, és rengeteg jót hallottam a Naked dupe-jaikról. Bár nekem nincs eredeti Naked palettám, biztosan rendkívül jó minőségűek, viszont pont annyira drágák is. Éppen ezért, mint nem profi sminkes, nem érzem még szükségét, hogy 10x annyit fizessek ki kevesebb termékért, ami nem is ad minőségben sokkal többet az utánzatánál.

A Makeup Revolution Iconic 1 paletta az UD Naked 1 paletta koppintása. 12 színt tartalmaz, ezek egy része csillogó, másik része matt, de mind nagyon jól kihasználható. 1540 forintba került a kedvezménnyel.
https://1.bp.blogspot.com/-GN9k1dQ8B8M/Wba5PyuATXI/AAAAAAAAAQg/M0hNWiC9ErALvcitJGoFCd9HZ65sXPtnQCEwYBhgL/s2062/5.png https://2.bp.blogspot.com/-P5Ee5XFIUI8/Wba5QWpzi2I/AAAAAAAAAQk/SChCuAFrPCABUS9hBGJ3FnEjYBUhqOezgCEwYBhgL/s2062/4.png
A következő a Makeup Revolution Iconic 3 paletta, ez az UD Naked 3 dupe-ja. Erre a palettára már nagyon régen fájt a fogam, hiszen gyönyörű babás-rózsaszínes matt és csillogó színeket tartalmaz, ami a ruhatáramhoz tökéletesen passzol, és ezzel a kedvezménnyel totál megérte, szintén 1540 forint volt.
https://1.bp.blogspot.com/-0ClZbGz0S6I/WbawWqD4HvI/AAAAAAAAAPo/djZqguEuKRAjlGGYoz7jAaINpQGCT1HLgCLcBGAs/s2062/1.png https://3.bp.blogspot.com/-BbtWK7j0pc4/WbawXPTtqgI/AAAAAAAAAPs/y1ik4Xd0E0sifpZWKbnNFDXvhyAbYG_BQCLcBGAs/s2062/2.png
A harmadik, és egyben utolsó paletta szintén Makeup Revolution, mégpedig a Flawless Ultra Eyeshadows. Ez a paletta 32 színt tartalmaz, ami eszméletlenül sok, és főleg az őszi-téli időszakban használható ki a legjobban. Csillámos és matt színek is megtalálhatók benne, már alig várom, hogy használhassam őszi sminkekhez. Akciósan 2679 forint volt, ennyiért ilyen minőségű palettát ilyen sok színnel még nem láttam.
https://4.bp.blogspot.com/-3xLkfJ7HJTM/Wba0RQim07I/AAAAAAAAAQI/RE847c11qnMKbaXQCBh219lKfN8t16OBACLcBGAs/s2062/3-1.png https://3.bp.blogspot.com/-GpMMxnRbiKo/Wbaw1DDoHcI/AAAAAAAAAPw/isGDXK0aJKgQoUPTWpUGDlyDi4x0rENZgCLcBGAs/s2005/3.png
Végül jöhet a két apróság, amikre bevallom, nem volt égető szükségem, viszont szerettem volna egy nude kontúrceruzát, mert a meglévők nem igazán váltak be, illetve a szemceruza színe a vízvonalamra elképzelve jumbo kivitele ellenére nagyon megtetszett. Ezekről tudok már véleménnyel szolgálni, mert mindkettőt felavattam.
Nos, a szájceruza nem rossz, viszont a rúzs, amihez vettem, előbb lekopik, így a 2000-es évek elejét idéző, rúzsozás nélküli körbekontúrozott száj hatását keltette rajtam, ami nem volt túl ”fenszi”, ezért valószínűleg ezzel a rúzzsal nem sűrűn használom majd együtt. A tartósságát nem tudtam megállapítani, mert inkább letöröltem, mikor észrevettem, hogy csak a kontúr maradt meg a számon. Soft Rose árnyalatban vásároltam meg, és kőkemény 233 forintomba fájt.
A szemceruza árnyalata Cotton Candy. Enyhe, fényes babarózsaszín színe van, hihetetlenül krémes állagú és kézen nagyon pigmentált, de a vízvonalamra kenve nem egészen úgy fest, ahogy elképzeltem. Úgy terveztem, hogy kinyitja majd a tekintetem a világos színe miatt, de meg sem látszik, inkább fényes, szaténos hatást ad. Ekkor jött a nagy ötletem, hogy szemzugba majd biztos jó lesz, de sajnos ott sem úgy nézett ki, ahogyan szerettem volna. Minden esetre a színe és textúrája nem rossz, és mivel eyeshadow pencilnek írják, majd kipróbálom a szemhéjamra is, hátha legalább alapnak jó lesz más színek alá. 367 forintba került a 33% kedvezménnyel.

Itt véget is ért a rendelésem, szerintem szuper dolgokat szereztem be, és továbbra is lesni fogom az akciókat, mert ilyenkor tényleg megéri bevásárolni! Nektek melyik termék tetszik/van már meg és szeretitek? :)

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!