I Heart Makeup: Makeup Geek paletta

By WV admin - 5/03/2018


Sziasztok! Már javában tavasz van, sőt, mindjárt vége is, én pedig nemrég realizáltam, hogy bár egyre gyarapodik a sminkkollekcióm, főleg palettákkal, valójában csak a biztonságos színekből vásároltam be eddig, vad árnyalataim egyáltalán nincsenek. Éppen ezért eldöntöttem, hogy beszerzek végre egy szivárványszínű palettát, és a neten lévő tesztek, illetve elérhetőség és ár alapján az I Heart Makeup - Makeup Geek sminkpalettára esett a választásom.

Mivel évek óta a natúr színek divatosak, szerintem nem vagyok egyedül a szivárványszínek hiányával, ezért úgy döntöttem, amint lesz rá alkalmam, kivesézem nektek ezt a palettát. Nos, kezdeném azzal, hol és mennyiért szereztem be: a Pink Pandáról rendeltem, akiktől kicsit tartok már a tavaly törötten érkezett pirosítók után, de szerencsére most nem volt semmi gond, az ára pedig 4290 forint volt. Sokan le szokták osztani az árat a színek számával, így most én is megteszem, bár úgy gondolom, teljesen mindegy, mennyire jön ki egy szín, ha használhatatlan. Ha elosztom a 4290 forintot 36 felé, ahány szín található benne, 119 forint jön ki, ami nagyon jól hangzik, azonban sajnos van jó pár szín, ami csalódást okozott számomra. Az árnyalatok nem kaptak nevet, viszont egy hatalmas tükör található a palettában és 2 db sima, kétvégű applikátor, ami sok mindenre nem jó, így számomra nem ad hozzá az értékéhez. A csomagolása rettentően fura, a "Geek-stílus" a sok színes festékkel valahogy nem passzol össze nekem, de teljesen nosztalgikus hatást kelt ez a 3D-külső, amikor én gyerek voltam, nagyon menők voltak a bordázott felületű 3D-matricák, és ez ugyanaz az anyag, csak nagyobb változatban.


Hogy mi a helyzet a belsővel? A palettát kinyitva pazar látvány tárul elénk rengeteg, szebbnél szebb színnel a világos, fehéres árnyalatoktól az egészen sötétekig. A neten fellelhető értékelések és swatchok alapján nagyon bizakodó voltam a matt színekkel kapcsolatban, hiszen általában azokkal szokott gond lenni, a fényesek terén mindig is tarolt a TAM Beauty, így ezektől nem tartottam. Azonban sajnos a Google által kidobott képek nem tükrözik a valóságot, vagy az illető, aki készítette épp jobb szériából kapott (bár ezt kétlem). Az én fotóimon azért néznek ki a matt színek valahogy, mert minimum 2 csíkot húztam, hogy egyáltalán lássam, milyen színű akar lenni, de még így is észrevehető a különbség a fényesekhez képest (lásd lentebb a swatchoknál).



A fényes árnyalatok számomra szinte hibátlanok, textúrában van közöttük némi különbség, amit nem tudok mire vélni: néhány árnyalat krémes, csak úgy siklik, míg pár csomós, potyogós, ettől függetlenül a pigmentáltságuk tökéletes ujjal kenve, ecsettel még nem próbáltam. Szépen halványodik a swatch-csík vége egy húzással, ezért valószínűnek tartom, hogy jól eldolgozhatóak a színek és viszonylag erősek is maradnak, de primer mindenképp kell alájuk, hogy tartósak legyenek. A matt árnyalatokkal bajban vagyok, mert sem az állaguk, sem a színük, sem az intenzitásuk nem győzött meg. A paletta legelső, bőrszínű árnyalata normál használattal/belenyúlással nagyjából egy hangya köhintésével egyenlő, és nem azért, mert azonos színű a bőrömmel, hanem mert sz*r. A zöldek között található a második legrosszabb matt árnyalat, aminek teljesen eltűnik a színe elkenve, míg a harmadik használhatatlan árnyalat a szürkék között található, abba is ugyanúgy nyomtam bele az ujjam, mint a többibe, de 1 centi húzás után már nem is látszódott belőle semmi, így kénytelen voltam újabb csíkot húzni az előzőre. Pár matt árnyalat egész elviselhető, mint például a korall és az erős pink, de ahhoz képest, amilyennek a tárolóban tűnnek, csalódás mindegyik. Viszont ami igazán kiábrándító, az az állaguk: rettentően morzsásak, csomósak, így nehéz velük dolgozni és rendesen rá kellett nyomnom az ujjam a bőrömre, hogy valamennyire el tudjam nyomni a kis festékgombócokat.





Na de hogy ne csak a legrosszabbakról beszéljek, pár szuper árnyalatot muszáj kiemelnem. Az aranyos-sárgás árnyalatok, a bohóchal-narancssárga, illetve a metálos kékek és lilák csodásak, az ezüst és csillogó karbon szintén elképesztő, az abszolút kedvencem viszont a sötét mentazöld, ami fény felé fordítva arany lesz, illetve van egy lila és egy fehéres highlighter szín is, ami irizáló.

Összességében nagyon vegyes érzéseim vannak a termékkel kapcsolatban, hiszen a fényes árnyalatok csodálatosak, a mattok viszont kb. semmit sem érnek - még szerencse, hogy ezek vannak kevesebben. Tudom, hogy nem véletlenül vannak a világon 10-20 ezres sminkek is, és ár-érték arányban jó palettának tartom a tesztalanyomat, csak amikor valami csodaszép élénk a tárolóban, akkor beleéli magát az ember lánya, hogy a bőrön is olyan lesz majd. Kíváncsi vagyok, ecsettel és alappal mit fognak produkálni a színek, mind telítettség, mind eldolgozhatóság és tartósság szempontjából. Ha ti is egy színesebb palettára vágytok jól kihasználható, fényes, szaténos színekkel, akkor ezt a terméket nagyon tudom ajánlani, viszont matt, minőségi árnyalatokat ez a paletta nem fog nyújtani sajnos.

Mit gondoltok a képek alapján? Megvennétek ezt a palettát? Ha megvan nektek, hogy vált be?

Szissz

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!