Mickey Mouse vibes - 20 felett is

By WV admin - 5/07/2018

Sziasztok! Az utóbbi pár évben úgy érzékeltem, öltözködés terén egyre nagyobb divat önmagunkat adni, vagyis a divattól függetlenül, vagy épp azzal összhangban a saját stílusunkat kifejezni. Van, aki mindig elegáns, van, aki mindig sportos, csöves (trash), hercegnős, nőies és még sorolhatnám. Magamat nem igazán tudnám egyik kategóriába se besorolni, az viszont tuti, hogy soha nem veszek meg egy ruhadarabot pusztán azért mert divatos, csak akkor, ha tetszik és jól is áll. Amitől teljesen hülyét kapok a mai trendekből szemezve, az a rengeteg crop ruhadarab, vagyis a rövid derekú cuccok, legyen szó akár egy pólóról, akár kötött pulcsiról (?!), a bársony ruházatban (kiegészítőkön elmegy), a trapéznadrág és a túl bő, teleszart hatású nadrágok. Hirtelen ezek jutottak eszembe, amik nem csak, hogy furán néznek ki, de többségük még csak nem is praktikus. Szó se róla, van, akinek ezek mind jól állnak, viszont én nem tudom elképzelni magamon egyiket sem.

Na de hogy visszatérjek az eredeti témához, a poszt címéből már láthatjátok, hogy a Mickey egér-divatról szeretnék pár szót ejteni, ami biztos felhúz pár embert, akik utálják a gyerekesebb dolgokat, én viszont odáig vagyok érte, és attól, hogy elmúltam 20, simán felveszem - persze nem mindegy, milyen formában. Idén tavasszal a Glamour-napok alatt (amiről még mindig nem írtam bejegyzést, pedig már illene 😕) végre én is beszereztem egy Mickey egeres pólót. Szerettem volna már évek óta egy "felnőttes" Mickey-s pólót, csakhogy mindenhol durván megfizettették a licencet, ami azt jelenti, hogy kb. 5 ezer forintba került egy teljesen átlagos pamut felső ezzel a mintával, így úgy döntöttem, inkább várok az igazira, ami nem kerül többe 3000 forintnál, pamut, kényelmes, egyszerű stb. És most, a Reservedben találtam rá az első egérkés pólómra, ami 1995 forint volt teljes áron, Glamour-kuponnal pedig csak 1596 forint, így nem volt kérdés, hogy elhozom.

Róla van szó egyébként, teljesen meg vagyok vele elégedve, egy picit lehetne csak hosszabb, de amúgy pont ilyesmit képzeltem el. Azóta jártam a H&M-ben is és kinéztem hozzá egy tökéletes rövidnadrágot (link lejjebb), amire tervezek nemsoká lecsapni, ugyanis szelektáltam a szekrényemben, és kiválogattam rengeteg olyan rövidnacit, amiket megvettem anno tizenévesen, de sosem voltak rajtam 1-2 alkalomnál többször. Megmondom őszintén, túl rövidnek találom őket, ezért is selejteztem le mindet, mert bár a szolid Disney-minta még belefér 20 fölött, a p*csa alját mutató nadrág már nem, shame on me. Szerintem tökéletes a kiszemelt H&M nadrág, abszolút nem vagyok piros párti, valahogy nem tartom az én színemnek, de ehhez a mintához egyértelműen must have! Van már 3 ilyen nadrágom, egy babarózsaszín, egy fekete és egy matrózkék, mindet imádom, mert pont annyit takarnak, amennyit kell, ugyanakkor 98% pamutból készültek, és az egyszerűségük miatt mindenhez passzolnak.

Amivel ezt az összeállítást el tudom képzelni, az egy teljesen átlagos, menő farmerdzseki, egy aranyos kistáska vagy hátizsák és egy fekete/piros pántos szandál vagy egy átlagos tornacipő/edzőcipő. Anno vettem egy Mickey-s hátizsákot és posztot is írtam róla, amikor a Sinsay-ről áradoztam, itt megnézhetitek azt a táskát. Teljesen belezúgtam ebbe az outfit ötletbe és a nacin kívül mindenem megvan, úgyhogy alig várom, hogy arra is lecsaphassak, és villoghassak a Mickey-s szettemben. 😃 Összevágtam nektek a ruhadarabokat, hogy el tudjátok képzelni, mire gondoltam. Az összes linket beteszem a kép alá, így ha valami megtetszik, megleshetitek az eredeti weboldalon.

Mickey egeres póló - Reserved | Farmerdzseki - Stradivarius | Válltáska - H&M | Rövidnadrág - H&M | Tornacipő - H&M | Szandál - Deichmann

Csak én vagyok ennyire kettyós, vagy más is imádja a Disney mintás holmikat? Váltatok már meg azért egy ruhadarabtól, mert gyerekesnek éreztétek volna hordani?

Szissz

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!